Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen måte å lagre («favorisere») innlegg på, og ikke bare tråder?

 

Hvis dette spørsmålet, eller diskusjon rundt denne funksjonaliteten hører hjemme et annet sted, kan en moderator flytte innlegget mitt? Søkte etter en passende tråd, men fant ikke noe. Brukergrensesnittet er ikke optimalt på telefon, søkefunksjonen dårlig, og DDG fant ikke noe. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gavekort skrev (På 15.10.2022 den 21.55):

Da kan jeg ikke hjelpe deg.

Det var synd. Kan du ikke i det minste sende et gavekort så jeg kan kjøpe meg funksjonaliteten jeg trenger?

 

Kan Øystein Solaas, Gard Steiro, eller den som programmerer nettsiden, hjelpe meg?

Endret av Memento scientiam
Lenke til kommentar

Det er 2 grunner til at bokmerker ikke kan erstatte denne innebygde funksjonaliteten Diskusjon burde ha:

Jeg bruker flere nettlesere på flere datamaskiner, og bokmerkene er ikke synkronisert, og kommer heller ikke til å bli det det. Jeg skriver og svarer på innlegg, på alle enhetene mine, så jeg kan ikke gjøre ene miljøet til et sted jeg holder oversikten over dette, men har behov for det overalt.

Enkle bokmerker er tungvint å navigere i, og strukturere. Et innebygd system i Diskusjon kan ha mye mer funksjonalitet, skreddersydd for forumet.

Endret av Memento scientiam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...