Gå til innhold

Fyrstikkens styrkeløftlogg


Anbefalte innlegg

Alder 28

SBD: 180/135/225 19 september 2022.

Først mål: fortsette med smertefritt kne i bøy og forhåpentligvis nå 200kg, 140kg benk samt 240 mark @ 83kg. 

Etter peak i september er jeg i gang med ny blokk og mer mengde for øyeblikket. Bøyer 2x i uken (tidligere 3, men smerte på kneet bestemmer her), benk 3x i uken, samt mark 2x i uken. 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uke 15 dag 3

Begynte å droppe straps for første gang for 3 uker siden, så toppsettene går ikke helt smooth enda, får mye "windmill effekt" ved å kjøre uten straps og mix grep... Rev opp hånden på siste oppvarming på 180 før 3x200 som heller ikke gjorde det akkurat noe bedre.

3x200 sumo markløft

5x180 sumo markløft

8x180 sumo markløft

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uke 15 D5

Larsenpress måtte jeg hoppe over forrige uke grunnet smerte. I dag kunne den utføres smertefritt. Telte feil på toppsett og siste arbeidssett. Skulle egentlig ha 6x100 samt 8x95, men ble 1 rep for mye på toppsett og 1 for lite på backoff. Bøyen føltes dass og det var ikke så mye å gi etter fredagens mark. 

Larsenpress 7x100

Larsenpress 2x95x8

Lowbar knebøy 140x5

Lowbar knebøy 2x130x6

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uke 16 Dag 1

Enda en "tyngre" dag med bøy der jeg kunne pushe det uten å få vondt i kneet. Ikke helt fornøyd med siste repp på 160, da denne i teorien bør gå mye lettere, men havnet litt i ubalanse. Dette er siste uken i denne blokken, så usikker hvordan det blir f.o.m neste uke, men om det blir 8'ere neste blokk også så satser jeg på at jeg klarer 150kg etter en uke med 145.

Lowbar knebøy 3x160

Lowbar knebøy 5x150

Lowbar knebøy 8x140

Markløft med stopp 3x180

Markløft med stopp 2x5x170

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...