Gå til innhold

Nav meldekort


lblblb

Anbefalte innlegg

Hei! Den er kanskje skrevet under feil kategori, men lurer noe veldig på dette med meldekort. Fikk innvilget dagpenger nå nytt, og etter at jeg sendte meldekort i går står det klar til behandling. Jeg mener at det alltid sto klar til beregning før. Anyone som opplever det samme? Håper at dette er sånn det skal være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 794dc...eff

Samme her, bare at jeg har aap. Har ikke noe nytt vedtak, fikk forlenget vedtak om aap for en tid tilbake. Har alltid stått "klar til beregning" med grønn bakgrunn. Nå i dag står det "klar til behandling" med oransje bakgrunn. Har ikke noen forandring i tiltak eller noe som skulle tilsi en "ny status" hos nav. Har forsøkt å finne svar på nav og via google, men det kommer ikke opp et eneste treff eller svar på "klar til behandling"...

Anonymous poster hash: 794dc...eff

Lenke til kommentar
Per Borten skrev (11 minutter siden):

Vi får håpe det. Slår meg ikke til ro før utbetalingen er på konto. Så jeg stresser nok sikkert frem til den tid...

Uff nei må bare prøve å tenke positivt. Jeg sier at vi kan ta det med ro men klarer ikke helt. Håper at flere svarer , om det er mange da vet vi at det er ok om vi er bare noen få, nei. Men hva kan det være?

Lenke til kommentar

Merkelig at NAV ikke kan fylle på med et minimum av informasjon til klientene sine når de endre slikt. Er det noe man vet så er det at uvante endringer kan skape frykt, uro og stress hos allerede syke mennesker. Ingen gunstig kombinasjon.

Endret av Theo343 (takk for meg)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...