Gå til innhold

Gustbuster orkanparaply


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hanne9867 skrev (1 time siden):

Har du den sammenleggbare eller den andre? Hvor fornøyd er du og er de solide?

Nå har jeg den sammenleggbare. Den er solid, godt laget, jeg er veldig fornøyd med den. 

Jeg har hatt orkanparaplyen også. Den er enda mer solid, men som andre paraplyer av den typen er den litt uhåndterlig å drasse rundt på. Jeg glemte den igjen på kollektivtransport, ellers ville jeg vel brukt den fremdeles. 

Det beste med disse er at de aldri vrenger seg. Uansett hvor hardt det blåser, paraplyen holder. 

De er vel verdt pengene. Det er billigere å kjøpe én slik enn å måtte kjøpe tre billige på en sesong fordi de vrenger seg og blir ødelagte. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
:utakt skrev (6 timer siden):

Nå har jeg den sammenleggbare. Den er solid, godt laget, jeg er veldig fornøyd med den. 

Jeg har hatt orkanparaplyen også. Den er enda mer solid, men som andre paraplyer av den typen er den litt uhåndterlig å drasse rundt på. Jeg glemte den igjen på kollektivtransport, ellers ville jeg vel brukt den fremdeles. 

Det beste med disse er at de aldri vrenger seg. Uansett hvor hardt det blåser, paraplyen holder. 

De er vel verdt pengene. Det er billigere å kjøpe én slik enn å måtte kjøpe tre billige på en sesong fordi de vrenger seg og blir ødelagte. 

Tusen takk for svar!🙂👍 Da blir det nok en sånn på meg også, - bare jeg får bestemt meg for hvilken av de to. 😅 Mest praktisk med den sammenleggbare, og den er sikkert solid nok.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...