Gå til innhold

19" LCD kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe ny LCD skjerm.

Kriteriene er:

* 19" tommer LCD

* Null ghosting

* Lagd for film + spill

* Liten ramme

* Fett design (Ergonomi og design. Pass på at den kan reguleres med tanke på høyde etc)

* Kontrastforhold. Jo høyere desto bedre, men ikke mindre enn 450:1

* Synsvinkel og lysstyrke. Er lysstyrken lavere enn 220 cd/m2 NIKS!

* Garanti. Ulik garanti fra produsent til produsent. Pass på at den også dekker baklys!

* TCO-merket.

* Pris ca. 6000 og billigere.

Har også sett på Hyundai Q17s, hvis dere mener den er bedre enn en 19" LCD til 6000 går jeg for den.

Jeg tar imot alle forslag og håper virkelig at dere kan hjelpe!

Takker for alle svar! :thumbs:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he. Jeg kan desverre ikke gi noen umiddelbare tips, men skal jo teste en hel haug 19" om 2 uker (begynner fredagen). Da kan jeg råde deg. Beklager at jeg ikke kan råde deg før det, men har du penger er en 19" å fortrekke fremfor en 17" da.

Skrevet
Oivind_Dahle mitt store idol, jeg påkaller deg, er det ingen som kan hjelpe? Noen må jo ha erfaring og vite litt... eller?

Enig der. Jeg synes det er synd at noen folk leser denne ekstrent gode artiklen han har laget før de spørr etter hjelp på hw forumet.

Gleder meg til og lese testen. Venter med og kjøpe meg lcd skjerm til jeg har lest testen grundig;)

Skrevet
Oivind_Dahle mitt store idol, jeg påkaller deg, er det ingen som kan hjelpe? Noen må jo ha erfaring og vite litt... eller?

Enig der. Jeg synes det er synd at noen folk leser denne ekstrent gode artiklen han har laget før de spørr etter hjelp på hw forumet.

Gleder meg til og lese testen. Venter med og kjøpe meg lcd skjerm til jeg har lest testen grundig;)

HÆ? Skjønte ikke helt poenget ditt der pc_master?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...