Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Pustevansker


Gjest c34ea...03f

Anbefalte innlegg

Gjest c34ea...03f

Hei.
Jeg er litt hypokonder og sliter veldig med pusten for tiden. Prøver å gjøre pusteøvelser som man skal gjøre når man har panikkangst, men det virker bare som om det blir verre når jeg puster dypt. Jeg er så redd for at dette ikke er angst, samtidig har jeg selvinnsikt nok til å se at jeg sannsynligvis innbiller meg dette. Blir bare så redd når ting som egentlig skal fungere mot panikkangst ikke fungerer, for da tenker jeg at det kanskje er noe mer alvorlig. Som regel klarer jeg å jobbe meg ut av det, men nå sliter jeg litt. Noen som har noen tips? 

Anonymous poster hash: c34ea...03f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dra til legen. 

Det ene utelukker ikke det andre, nødvendigvis, og begge deler kan legen hjelpe deg med!

Det er jo ikke uvanlig at man ser økt angst hos de som har ulike lungelidelser, selv om angst alene kan gi symptomer på lungelidelser når det ikke foreligger noe fysisk galt. 

Skulle det vise seg å være en lungelidelse, så kan kan det være nødvendig å behandle. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...