GreenBeret Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 problemet er om den setter seg fast selv...36tonn er det ingen andre som kan trekke ut... Må ha en Leopard stridsvogn ell.no da
Stian F Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 (endret) Det å kalle Hummer h2 en offroader er jo å ta litt hardt i... PS: H2 er STYGG og jeg tror ikke den ville tålt mange runder i terrenget. (Noen som har sett den videoen av den h2`en som kjører på noen steiner og styrestaget knekker ) Stian F Endret 20. februar 2005 av Stian F
bjaa Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Legger igjen en liten hilsen fra oss alles kjøre Kebab GUD
insider Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 hehe, en bil som ikke tålte det Hoppa noe langt å da !
chma Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Pinglebil... Få se en H2 gjøre dette først kan du finne en bil som tåler det, den der ble fucka.. Greit nok, h2 er en gatebil, er jo bare en tahoe... H1 derimot er noe av det mest brutale og for den pickupen der til å virke pinglete, skulle likt se den i krig...
eab Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 ble da ikke særlig "fucka" den der. Bortsett fra at karosseriet ble litt bøyd. Og til bildet som bjaa fant: Skulle likt å se hvordan en annen liten småbil så ut hvis den hadde kræsja med en dodge ram av største type..
chma Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 ble da ikke særlig "fucka" den der. Bortsett fra at karosseriet ble litt bøyd. Og til bildet som bjaa fant: Skulle likt å se hvordan en annen liten småbil så ut hvis den hadde kræsja med en dodge ram av største type.. hehe, tenk omen liten polo eller punto blir kjørt på av en liten ram 3500 ja.. , er du heldig er det kanskje en felg eller to som er helt når man får plukka ut det som er igjen av sjåføren..
sluffy Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Eventuelt en Polo eller Punto som krasjer med en H1
chma Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Eventuelt en Polo eller Punto som krasjer med en H1 hehe er redd det blir stygt uansett..
Cilleron Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 http://www.offroad.no/snitz/topic.asp?TOPIC_ID=27179 jeg tror det er noen med noe mer fagkunnskap som har sett denne tråden....
Dragon Hunter Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Hummer H2 er jo en chevy tahoe med annet utseende. Ikke akuratt sjef i terreng egentlig, husker noen hva som skjedde da autofil testet den? Det er biler som utgir seg for å være terrengbiler som er vanlige stasjonsvogner. Tviler på at Audi Allroad og Volvo XC70 kommer særlig langt i terrenget...
Shimano Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 H2 bør vel tåle noe tilsvarende..., har ikke den og fester så den kan heises ut med helikopter om den setter seg fast? Tror nok H2 er en rimelig skrøpelig sak sammenlignet med den militære H1. En sivil H1 tåler vel heller ikke noe i nærheten av den militære utgaven - til gjengjeld er den vel forhåpentligvis litt mer behagelig. Har sittet på med militær H1 flere ganger og det er litt av en bråkete skranglekasse.
Gjest Slettet+127836 Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Slenger meg på litt seint, ser noen ( på første side) bablet noe om humwee, vil bare spesifisere at det er hvordan en uttaler HMMWV som igjen står for High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle. Dette er da den originale andre generasjons jeepen til det amerikanske forsvaret( og Jeep er en forandring av GP som står for General Purpose, så det så ), og takket være nåværende guvernør i california ble det produsert en sivil versjon, også kjent som AM General Hummer 1. Nå begynner jeg å bevege meg ut på tynn grunn, men tror hovedsaklig forskjellen mellom den sivile og militære versjonen er komfort og ekstrautstyr, for det er ikke til å stikke under en stol at den er bygd for forsvaret, og de har som kjent andre ting i tankene enn komfort.. Når AM da bestemte seg for å bygge H2 var det nok å få mer komfort inn i kjøretøyene sine som var i høysetet, for markedet for H1 er vel heller lite. Terrengegenskaper er vel nok diskutert frem og tilbake er det ikke ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå