Jojoman Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Har kjøpt meg et eMagic harddiskkabinett for 3.5" IDE - aluminium,USB 2.0 og en installert en Seagate Barracuda 7200.7 160GB - IDE ATA/100 2MB cache 7200RPM disk i dette. Kobler den til og Windows XP (med SP1) finner ny maskinvare og installerer driver for USB masselagringsenhet. I enhetsbehandling kommer: ST316002 1A USB Device opp under "Diskstasjoner". USB-masselagringsenhet kommer også opp i en liste for trygg fjerning av maskinvare. Når jeg sjekker driveren til USB-masselagringsenheten fungere disse som de skal. Det høres også ut som selve harddisken arbeider når jeg starter maskinen opp. Problemet er at disken i seg selv ikke dukker opp noen steder. Ikke i Min datamaskin eller i diskbehandling under datamaskinbehandling. Jeg aner ikke hva som er galt. Håper noen kan hjelpe meg. På forhånd takk.
Jojoman Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Skrevet 12. januar 2004 Problem løst. Kjørte DiscWizard fra Seagate og dette satt opp disken. Nå er det bare å begynne å fylle opp
mandela Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 (endret) hva var problemet? Endret 12. januar 2004 av heraldo
Jojoman Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Aner ikke. Programmet fant harddisken og fikk også XP til å finne den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå