maxijoker Skrevet 1. september 2022 Skrevet 1. september 2022 Hei dere 😀 Jeg hadde et ønske om Ã¥ se hva min pc utførte i oppstarten, før Win10 overtar oppstarten. Jeg var derfor innom denne sÃ¥kalte BIOS innstillinger. Jeg hadde lest meg opp til at om mitt ønske om Ã¥ se BIOS oppstart mÃ¥tte en innstilling, CMS, bli slÃ¥tt av/ikke være pÃ¥slÃ¥tt som tilgjengelig. Som foreslÃ¥tt, sÃ¥ utført.  Det var da, etter denne BIOS endringene at jeg mister video signalet fra hovedkortet, gjennom MITT GPU kort GeForce 1080 pi. Ved oppstart meldes det pÃ¥ den ene av 2 skjermer 'No video signal'. Hovedkortet sitt display viser en del tall i en lang serie, men stopper pÃ¥ D0.  Hva jeg har gjort: Prøvd Ã¥ resette BIOS ved Ã¥ ta bort 230V nett kabel, kortslutning mellom 2 pinner ved siden av PCI sporet nr 3, i 3 sekundet. Det var til ingen nytte.  Noen her med tips, rÃ¥d og erfaring med dette hovedkortet?Â
Fartlitter Skrevet 24. september 2022 Skrevet 24. september 2022 Er gpuen i første slot? OgsÃ¥ kabel i første port? Er tydligvis det som er best for bios i ASrock. Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå