tommer Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Noen som vet om det finnes noen mulighet for å spille battlefield med voice comm, uten å måtte være medlem i en eller annen klan? Tom
Stig_W Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Man kan bruke Voice Comm. i alle spill om man ønsker det, uten å være medlem noen plass eller betale for det... Ved å laste ned og installere programmet "Roger Wilco" kan di prate med folk via mikrofonen....
Wicked0ne Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 De fleste bf klaner jeg vet om bruker ventrilo, med unntak av et par klaner som bruker teamspeak. De fleste norske public servere har også egne kanaler til å kose på
Empty Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Bruker selv ventrillo og det funker glimrende. Bruker det til de fleste spill som BF, ET osv...
tommer Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 Men hvordan vet man hvilken lydserver som passer til hvilket spill? Eller spør jeg dumt
notarget Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 For all del IKKE bruk roger wilco hvis man skal snakke med hverandre mens man spiller spill eller hva som helst. Brukte det før når jeg spilte i en Medal Of Honor clan. Det suger, dårlig lyd, valg, muligheter og codecs. Bruk heller Teamspeak. Vanvittig bra program, mange forskjellige lyd codecs, bruker ikke mye minne, bra lyd og lett å bruke. Anbefales..
ZeZar is BACK Skrevet 15. januar 2004 Skrevet 15. januar 2004 Hvordan brukes de *jeg er nok litt dum*. Står ting som Connect to server osv.. Hva gjør jeg ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå