Gå til innhold

Nintendo E3 2022??


Anbefalte innlegg

Si meg, er det helt fullstendig dødt fra Nintendo i sommer? 
Hver sommer har de som regel en stor (skuffende) Direct hvor de i det minste presenterer ett stort spill, men denne sommeren har det jo vært helt tyst. Ingen glimt av noen storspill, utenom en liten Direct tidlig sommer (eller var det vår?), hvor det kun var indiespill. 

Trodde ikke de kunne skuffe mer enn de tidligere E3-presentasjonene sine, men det har de faktisk gjort nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke du har fulgt med i timen kammerat. Der var en liten direct fra 3.parts utviklere sent i juni. Dette tok vi også opp i Nintendo Switch tråden. Men ja, det var ikke store greierne akkurat så vi alle på håper en ordentlig direct fra Nintendo selv med titler som BotW 2, kansje ny Mario osv. Jeg håper på en ny F-Zero *sukk* 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-F4GxcFLrtu
svenka skrev (På 5.8.2022 den 10.02):

Tror ikke du har fulgt med i timen kammerat. Der var en liten direct fra 3.parts utviklere sent i juni. Dette tok vi også opp i Nintendo Switch tråden. Men ja, det var ikke store greierne akkurat så vi alle på håper en ordentlig direct fra Nintendo selv med titler som BotW 2, kansje ny Mario osv. Jeg håper på en ny F-Zero *sukk*

 

Tror han var ute etter E3 presentasjoner slik som trådens tittel sier.
Men vi vet vel alle at årets messe ble avlyst

Lenke til kommentar
svenka skrev (På 5.8.2022 den 8.02):

Tror ikke du har fulgt med i timen kammerat. Der var en liten direct fra 3.parts utviklere sent i juni. Dette tok vi også opp i Nintendo Switch tråden. Men ja, det var ikke store greierne akkurat så vi alle på håper en ordentlig direct fra Nintendo selv med titler som BotW 2, kansje ny Mario osv. Jeg håper på en ny F-Zero *sukk*

Indie-directs og reine Bamco/Squeenix/Whatever-directs er no ikkje skikkelige Nintendo Directs eller Nintendo E3 presantasjonar i mi bok.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...