Gå til innhold

Rar opplevelse… så en hvit hjort i dag, har drømt om den «samme» hjorten på samme sted men da brun. Av betydning?


Anbefalte innlegg

I dag hadde jeg en spesiell opplevelse da jeg møtte på en hvit hjort som ble stående midt i veien og se på meg i 5-10 sekunder. Fikk skikkelig déjà vu, da jeg har drømt om Akkurat den hendelsen tidligere, men i drømmen var hjorten brun. Jeg er langt ifra troende på hverken religion eller det overnaturlige, men begynner å lure… Hva betyr dette innenfor religion eller det overnaturlige, hvis det betyr noe? Kan legge til at det i det siste, og for såvidt hele livet har vært preget av en god del negative ting som mobbing, vold, oppløst familie osv. samt at jeg i det siste har begynt å miste den eneste personen som har vist meg kjærlighet i livet mitt så langt… Hvis disse hendelsene er av betydning sånn sett oppimot det overnaturlige?

 

Endret av SheldonC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
9 hours ago, SheldonC said:

hvis det betyr noe?

Det kan hende det er ett slags rop om hjelp fra din underbevisthet at du lurer på om det kan ha betydning. Og i så måte at resultatet av opplevelsen kan bli positivt.

Jeg ser det er litt sentimental tankegang 'låst' i en fortid i det du skriver. "miste den eneste personen som har vist meg kjærlighet i livet mitt så langt" Er jo en ganske dyster situasjon basert på at fortiden er det som gjelder for livet ditt. Så hvis du vil at opplevelsen skal gi mening, så kan det være at den brune hjorten i drømmen representerer fortiden, og at den hvite hjorten representerer ett blankt ark der du herved skal fokusere på fremtiden.

Foreksempel ikke la andre personer dra deg ned med problemene sine, eller være sammen med personer du i grunnen vet at ikke er bra for deg. Slikt er dessverre vanlig og ikke bra for noen parter. Hvis du er sammen med personer som mobber deg i voksen alder, så må du straks slutte å la dem være en del av livet ditt. Mobbing er ett hierarkisk verktøy som oftest fungerer veldig bra til å ødelegge mentaliteten til offeret. Det er ett verktøy fra apeflokker i naturen. Du kan selvfølgelig prøve å si klart ifra at det blir ikke aktuelt med mer mobbing. Men å prøve å forandre en voksen person blir noe det samme som å prøve å få en mur til å bygge seg om til noe annet. Jeg måtte en gang si ifra til en person i nær familie at vi bare må gå hver vår vei, fordi mobbingen fra denne personen skjønte jeg at ikke var bra for meg.

Mobbing mellom barn er selvfølgelig verre, men da er det overordnet voksne som har ansvaret for å få en slutt på det. Når man selv er voksen så har man selv ansvaret for å få slik dritt ut av livet sitt. Hele poenget med mobbing er at offeret ikke skal få ett bedre liv, slik at livet blir en bobble der man kan bli utnyttet. Slengmerkninger i ny og ne trenger ikke å være ment som mobbing, men med en gang det blir oppfattet som mobbing av en part så er det på tide å gjøre grep.

Vis at du ikke skal la fortiden være en del av ditt nye fantastiske liv der du heller tenker på hva fremtidige deg ville blitt glad for at du gjør nå.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...