Folo Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Jeg har lenge siklet på å få bytta ut mange 120 GB disker med noen få større diske, primært for å redusere støy men også mere diskplass. Det skal kunne lagres data langsiktig så ytelse er av mindre betydning, men jeg er veldig spent på om noen har en av disse harddiskene og kan si litt om støynivå sammenlignet med f.esk Seagate side 120/160 GB - 7200 RPM disker. Eller om det er noen som vet om noen tester, kan bare finne med s-ata og med Plus serien som er 7200 RPM.
Pontius Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Har to 300 GB MaxLine-disker og har planer om å kjøpe flere. De er lydløse, raske (!), ja, faktisk, SVÆRE og har tre ganger så lang garanti som konkurrerende disker. Rettt og slett en nobrainer. Anbefales varmt. -- Mac-Pontius
rvenes Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 ok! nå fant eg innlegget eg har leitt etter... Så dei er stille ja? wow! det er bra! kan bli ein disk eller 4 på meg da ja! 300 gb er billigere pr gb, så da blir det nok den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå