Gå til innhold

Samsung og Apple styrker seg i et mobilmarked preget av forsiktighet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La meg se, inflasjon, renteoppgang, mulig strøm rasjonering, er det mulig at folks vilje til å skifte ut mobilen som faktisk fortsatt vil vinke fin i et par år till (inkludert sikkerhets- og andre oppdateringer) kanskje er litt mindre enn før. Men det er jo ren tipping fra min side.  ja lageropphopning er jo en utfordring, spesielt for ting som går så fort ut "på dato" som mobiler, litt spøk men ikke så mye, det ville ikke forbayse meg om vi ettervert ser mobiler i fersk vare  disken. Dessuten er den store bølgen med utskiftinger blant fol som vill ha 5G telefon allerede gjort de seneste årene, så den gruppen, hvor stor nå den er, kommer vel sannsynligvis ikke til å skifte i å. Sinkene som var fornøyde med kun 3G er jo luka ut (iaffal her i landet da 3G ikke enger har noen dekning). 

Endret av Bjarne Nilsson
glemte en hel masse
Lenke til kommentar

Kan det også hende at folk rett og slett er lei av å kjøpe nye telefoner? Jeg vet iallefall om flere som ikke synes det er veldig spennende med en ny telefon hvor eneste forskjellen er enda bedre kamera og enda høyere netthastighet (5g). 

Jeg for min del har aldri tjent så mye som jeg gjør nå (sett opp imot kostnader i samfunnet) men jeg har ikke kjøpt telefon på mange år, rett og slett fordi jeg har ikke ingen interesse av å bruke tid på ny telefon. Den jeg har fungerer helt utmerket og det frister ikke å kjøpe en samsung eller Apple telefon som med stor sansynlighet kommer til å begå selvmord etter x antall time. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...