Gå til innhold

Med denne skal Nothing kjempe mot telefongigantene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Well ae kunkurerer jo i prinsippet ned alle, men tviler på st dene blir særlig konkurranse for iphone 13 pro max, for årets iphone SE derimot.. når det kommer til hvikne samsung modeller denne konkurrere effektivt med må jeg nokk overlate dette til andre her, da jeg ikke har snøring på samsung og ikke gidder p gjøre reserch bare forven kommentar
Lenke til kommentar
Så denne mobilen konkurerer med mobiler som Samsung S20 FE 128gb 4G og IPhone SE 64gb 2022. Både Samsung og IPhone vinner her med sine processorer, Så den er ingen vinner om man skal spille krevende spill. Ser vi bort i fra processoren får vi en litt billigere mobil med bedre underskjerm fingerleser, ren Android, reversert lading og "premium utseende" om man liker glass og metal. Så jeg ville lagt denne som en 8.5/10 med tanke på hva man får og hva andre konkurenter tilbyr oss i samme prisklasse.
Lenke til kommentar
Redaksjonen. skrev (På 12.7.2022 den 17.30):

Den skal kjøre en tilpasset versjon av Android 12, som ifølge selskapet ikke inneholder noen unødvendige applikasjoner. Pei sa på lanseringen at de har gjort minst mulig med programvaren på telefonen.

...

Selskapet jobber også med tredjeparts-selskaper for å integrere funksjonalitet man vanligvis må laste ned en app for.

Med andre ord så er grunnen til at telefonen ikke inneholder unødvendige applikasjoner at disse ikke er klare enda, men de er tydeligvis på veg.

Lenke til kommentar
Andre Nyttårsdag skrev (26 minutter siden):
Redaksjonen. skrev (På 12.7.2022 den 17.30):

Den skal kjøre en tilpasset versjon av Android 12, som ifølge selskapet ikke inneholder noen unødvendige applikasjoner. Pei sa på lanseringen at de har gjort minst mulig med programvaren på telefonen.

...

Selskapet jobber også med tredjeparts-selskaper for å integrere funksjonalitet man vanligvis må laste ned en app for.

Med andre ord så er grunnen til at telefonen ikke inneholder unødvendige applikasjoner at disse ikke er klare enda, men de er tydeligvis på veg.

Nei, de skal da implementere nødvendige og ønskede funksjoner, ikke unødvendige applikasjoner. (mine uthevninger, også i sitatet).

Klar over at skillelinjene kan til tider være noe vage, og direkte motstridende for visse brukere.

😉

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...