Gå til innhold

Altiboks Model A (Samsung fjernkontroll)

Gjest okVx0jjexY

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme sak nå med Modell A, samsung remote og The Frame QE50LS03AAUXXC. Har forsøkt å legge til Q22 uten hell.

Det merkelige er at dette har fungert fint frem til nå med samme oppsett. Måtte gjøre om på noen kabler og etter det ramlet fjernkontollen ut. Får ikke parret den igjen…

Lenke til kommentar
Slowfall skrev (48 minutter siden):

Jeg har samme sak nå med Modell A, samsung remote og The Frame QE50LS03AAUXXC. Har forsøkt å legge til Q22 uten hell.

Det merkelige er at dette har fungert fint frem til nå med samme oppsett. Måtte gjøre om på noen kabler og etter det ramlet fjernkontollen ut. Får ikke parret den igjen…

Prøv igjen. Det skal gå. Men det er usedvanlig kronglete. Dersom man gjør noe i feil rekkefølge, kan det godt være man må begynne heeelt på ny?

Jeg mener å huske jeg måtte skrive inn Q22 en eller annen gang, muligens etter at Huawei var valgt fra dropdown?  

Lenke til kommentar
qualbeen skrev (På 31.7.2024 den 11:29 AM):

Prøv igjen. Det skal gå. Men det er usedvanlig kronglete. Dersom man gjør noe i feil rekkefølge, kan det godt være man må begynne heeelt på ny?

Jeg mener å huske jeg måtte skrive inn Q22 en eller annen gang, muligens etter at Huawei var valgt fra dropdown?  

Huawei er borte fra Dropdown menyen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...