Gå til innhold

Lønn i juni - permisjon?


Anbefalte innlegg

Hei!

Mulig kanskje noen som har vært i lignende situasjon som kan bekrefte/avkrefte min teori rundt utbetaling i Juni?

 

Jeg går fra neste uke ut i farspermisjon og vil da kun ha 80 % lønn av 6G. Dette utgjør ca. 45.550. Oppsparte feriepenger jeg har i selskapet jeg jobbet i nå er på 45.500.

 

Jeg har gått ganske mye opp i lønn siste året og har pr. i dag en månedslønn på 67.000,-. I juni blir jeg jo trekt for 5 uker ferie som blir med dagens lønn 83.750,-. 

 

Har jeg regnet riktig da hvis jeg kommer frem til at jeg får utbetalt 7.300,-? Eller er det noe jeg overser her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skotlandos skrev (8 minutter siden):

Hei!

Mulig kanskje noen som har vært i lignende situasjon som kan bekrefte/avkrefte min teori rundt utbetaling i Juni?

 

Jeg går fra neste uke ut i farspermisjon og vil da kun ha 80 % lønn av 6G. Dette utgjør ca. 45.550. Oppsparte feriepenger jeg har i selskapet jeg jobbet i nå er på 45.500.

 

Jeg har gått ganske mye opp i lønn siste året og har pr. i dag en månedslønn på 67.000,-. I juni blir jeg jo trekt for 5 uker ferie som blir med dagens lønn 83.750,-. 

 

Har jeg regnet riktig da hvis jeg kommer frem til at jeg får utbetalt 7.300,-? Eller er det noe jeg overser her?

Slik regner du, permisjonlønn + feriepenger - 25 dager med ny lønn. 

Jeg får dette regnestykket: 42559 +45500 - 77303 = 10756

 

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...