Gå til innhold

Mystisk summelyd


xrays

Anbefalte innlegg

Serpentbane skrev (På 3.5.2022 den 7.20):

Lyd kan resonnere og bære ganske mye. Jeg vil tro lyden godt kan være knyttet til vannrørene. Bor du i enebolig, eller i leilighet/blokk? 

Om enebolig, slå av hovedkranen neste gang lyden dukker opp. Om du bor leilighet eller blokk kan du også prøve, men der kan kilden være utenfor din bopel. 

Det er også mange andre lyder i tillegg som ikke har naturlig opphav, så opptakene eg la inn  er  utenomordisk opphav. De andre lydene er ote knepp og smell lyder om kan oppstå hvor som helst, men de har sin mest vanlig plass på køkkenet.

Beklager skriveeil, men tastaturet blir blokkert nå.

 

 

Endret av xrays
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Serpentbane skrev (På 3.5.2022 den 7.20):

Lyd kan resonnere og bære ganske mye. Jeg vil tro lyden godt kan være knyttet til vannrørene. Bor du i enebolig, eller i leilighet/blokk? 

Om enebolig, slå av hovedkranen neste gang lyden dukker opp. Om du bor leilighet eller blokk kan du også prøve, men der kan kilden være utenfor din bopel. 

Jeg tenker også vannrør, - ofte de suser når det tappes vann. Knepp og smell kan nok høres når kraner skrus av/vannstrømmen stoppes.

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar
Hanne9867 skrev (På 11.10.2022 den 16.29):

Jeg tenker også vannrør, - ofte de suser når det tappes vann. Knepp og smell kan nok høres når kraner skrus av/vannstrømmen stoppes.

Ikke suselyd men summelyd slik på opptakene tidligere i innlegget. Knepp lyden kommer ikke fra  i nærheten av rørene i veggen, men forskjellige steder i rommet, mest langs kjøkkenbenken, men også fra hvorhen uansett i leiligheten. 

Det er veldig unaturlig, jeg antar dette ikke har noen naturlig forklaring så. ja det er veldig sprøtt dette. Men i kjølvannet av dette følte jeg meg sviktet av alt og alle så det kan  være typ protection typ Ur not alone.

Endret av xrays
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...