Gå til innhold

Min nye Pc. :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm....har Kyriyama slangerjeg oxo....du kan bruke stort sett hvilke slangeklemmer og strips for å få dem til å sitte....fine og tykke vegger er det også så kollaps er ikke no jeg er særlig red for med det første....eneste nedturen er at de knekker i "svingene" for ett godt ord! Mine mekker bare ikke kronglete plasser og når jeg har alt inne i et miditower (Colorcase; Air Black fra Micro :yes: ) så er det nødt til å bli et par litt heftige svinger. Kan muligens "rette" opp knekkene med klemmer, men er spent på å se hvordan det funker....

 

littofftopicmodusmenframleisgangserelatert:

En annen ting er denne AC tanken med den festebraketten som monteres i 2 5 1/2 brønnhttp://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC34902](her)[/url]. HVordan forventer aquacomputer at noen skal ungå å få en knekk på slangen der??? Er jo helt umulig uansett hvordan man snur og vrir på det...har måtttet ta ut dvd spilleren under bar for å ha en sjangse om å få det til....eneste andre mulighet jeg ser er å¨dremle hull i selve holdefestene på siden for å så ta den ut på siden der ( gir meg et par extra dyrbare cm...). En annen mulighet er å forlenge den enda mer og ta den ut og inn igjennom vinduet....men blir et sabla styr hver gang jeg skal ta av døren da...

 

Noen ideer??

Lenke til kommentar

Takk IGJEN folkens.. ;) Skjermen er en Samsung SyncMaster 213T 21,3" LCD. Jeg har alltid likt måten Lian Li fester vinduene sine på,med pop nagler. :devil: Derfor kjøpte jeg ferdig.. Og ang Kuriyama slangene så er de ganske myke så de blir fort "sammen klemt" i hjørner,derfor bruker jeg en del skjøter og albuer i plast.Albuene er geniale.. Albuer! :)

 

Skal ta bilder av hvordan jeg har gjort det ved tanken min.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Slikt ser mitt ut,men jeg har tanken i "taket" på kabinettet.Sinnsykt trangt! :devil:

 

800x600DSCN0007.JPG

 

 

DSCN0008.jpg

 

 

ACFGABmib4U1.jpg

 

Har ingen andre steder jeg kan ha kabinettet desverre.Mulig jeg skjærer ut hull i siden på bordet som er like stort som vinduet på pc`n. :thumbup:

 

Neste jeg skal ha nå er 2stk Termometere og noen Lazer LED`s og kanskje noen flere LED. Har ingen videre planer....ennå! :thumbs:

Endret av -Pondus-
Lenke til kommentar
Er Kuriyama slangane veldig gode? Vurderer å skifte tygonslangane mine. Dei kenkker for ingenting. :(

 

PS: Skjermen din var namm, ka heiter den?

Jeg har hatt de tygon slangene men skiftet de raskt ut ettersom de knakk og vridde seg heletiden..Byttet de i Kuriyama slangene og er no veldig fornøyd.

Tygon slangene på microplex er ubrukelig. kjenner 2 andre som også måtte bytte pga dårlig tygon slange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...