Gå til innhold

Min nye Pc. :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm....har Kyriyama slangerjeg oxo....du kan bruke stort sett hvilke slangeklemmer og strips for å få dem til å sitte....fine og tykke vegger er det også så kollaps er ikke no jeg er særlig red for med det første....eneste nedturen er at de knekker i "svingene" for ett godt ord! Mine mekker bare ikke kronglete plasser og når jeg har alt inne i et miditower (Colorcase; Air Black fra Micro :yes: ) så er det nødt til å bli et par litt heftige svinger. Kan muligens "rette" opp knekkene med klemmer, men er spent på å se hvordan det funker....

littofftopicmodusmenframleisgangserelatert:

En annen ting er denne AC tanken med den festebraketten som monteres i 2 5 1/2 brønnhttp://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC34902](her)[/url]. HVordan forventer aquacomputer at noen skal ungå å få en knekk på slangen der??? Er jo helt umulig uansett hvordan man snur og vrir på det...har måtttet ta ut dvd spilleren under bar for å ha en sjangse om å få det til....eneste andre mulighet jeg ser er å¨dremle hull i selve holdefestene på siden for å så ta den ut på siden der ( gir meg et par extra dyrbare cm...). En annen mulighet er å forlenge den enda mer og ta den ut og inn igjennom vinduet....men blir et sabla styr hver gang jeg skal ta av døren da...

Noen ideer??

Takk IGJEN folkens.. ;) Skjermen er en Samsung SyncMaster 213T 21,3" LCD. Jeg har alltid likt måten Lian Li fester vinduene sine på,med pop nagler. :devil: Derfor kjøpte jeg ferdig.. Og ang Kuriyama slangene så er de ganske myke så de blir fort "sammen klemt" i hjørner,derfor bruker jeg en del skjøter og albuer i plast.Albuene er geniale.. Albuer! :)

Skal ta bilder av hvordan jeg har gjort det ved tanken min.. :thumbup:

Slikt ser mitt ut,men jeg har tanken i "taket" på kabinettet.Sinnsykt trangt! :devil:

800x600DSCN0007.JPG

DSCN0008.jpg

ACFGABmib4U1.jpg

Har ingen andre steder jeg kan ha kabinettet desverre.Mulig jeg skjærer ut hull i siden på bordet som er like stort som vinduet på pc`n. :thumbup:

Neste jeg skal ha nå er 2stk Termometere og noen Lazer LED`s og kanskje noen flere LED. Har ingen videre planer....ennå! :thumbs:

Endret av -Pondus-
Er Kuriyama slangane veldig gode? Vurderer å skifte tygonslangane mine. Dei kenkker for ingenting. :(

PS: Skjermen din var namm, ka heiter den?

Jeg har hatt de tygon slangene men skiftet de raskt ut ettersom de knakk og vridde seg heletiden..Byttet de i Kuriyama slangene og er no veldig fornøyd.

Tygon slangene på microplex er ubrukelig. kjenner 2 andre som også måtte bytte pga dårlig tygon slange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...