Gå til innhold

Her er prisene på Subaru Solterra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange billeverandører lager el-version av gamle klassikere. Som Folkevogn Buzz. Venter i spenning på om Toyota tar en nostalgi-tripp og elektrifiserer den verdensberømte: "Toyota Tercel". Nå vil vel kanskje noen si at den originale bensin utgaven med 62 hk....ikke var noen lady killer... Men for en stasjonsvogn. Normalt forhjulsdrift, men med egen spak for 4 hjulsdrift med diff-sperre på alle hjul. (Med AWD gikk den som en tanks - og hadde svingradius som en tankbåt). Min familie hadde en slik...(De er så slitesterke at de gikk i arv generasjon etter generasjon...) Den rulla problemfritt 250 mil - 30 år. Men da rusta bensintanken opp så det ikke lenger gikk an å fylle drivstoff..... What a car... Kommer den i el-version så står jeg først i køen.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
ACYBN18O skrev (1 time siden):

4 hjulstrekk systemet til Subaru er visstnok Subaru sitt eget system og nokså avansert. Toyota bruker sitt Eget 4 hjuls trekk system. 

Er du sikker på dette? For det jeg har lest, er at de har hentet 4WD-systemet fra Subaru, og det er derfor likt på begge. Toyota har garantert brakt inn kunnskaper fra ting de er best på, så helt klart et samarbeidsprodukt som skal hente det beste fra begge, innenfor fornuftens og økonomiske grenser.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...