Gå til innhold

Rykte: World of Warcraft: Dragonflight


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Randalf the Black skrev:

Covenant 2.0 med rep grind?

Choose your dragonflight, gain favor with them by aiding them (rep grind), unlock new abilities from the dragonflight (borrowed powers).

Mulig jeg er en smule pessimistisk, men mtp de siste expansions er det lite grunn til å være optimist.

Gode ting har skjedd i riktig retning siden de ble kjøpt opp, la oss håpe det fortsetter sånn
Lenke til kommentar
mkri96 skrev:
Randalf the Black skrev:

Covenant 2.0 med rep grind?

Choose your dragonflight, gain favor with them by aiding them (rep grind), unlock new abilities from the dragonflight (borrowed powers).

Mulig jeg er en smule pessimistisk, men mtp de siste expansions er det lite grunn til å være optimist.

Gode ting har skjedd i riktig retning siden de ble kjøpt opp, la oss håpe det fortsetter sånn
Jeg har meldt meg av. Kan du gi et lite referat eller peke til et sted jeg kan lese om det? Savner egentlig WoW litt...
Lenke til kommentar
Randalf the Black skrev:

Covenant 2.0 med rep grind?

Choose your dragonflight, gain favor with them by aiding them (rep grind), unlock new abilities from the dragonflight (borrowed powers).

Mulig jeg er en smule pessimistisk, men mtp de siste expansions er det lite grunn til å være optimist.

Enig. "Mangelen" på content i Elden Ring minner meg sterkt på hva som faktisk er gøy. Det finnes ikke ett eneste daily quest i Elden Ring, nå er det ikke en MMO, men den minner meg litt om følelsen jeg fikk av å utforske en spennende åpen verden i sin tid. Wow burde kutte ned på questmengden, og heller øke kvaliteten. Rep grinds burde bli 100% optional for story progress, og så burde de bringe tilbake rep-tabardene fra Cataclysm. De var en fantastisk idé. Gjør contentet DU syns er gøy, og bli belønnet for det. Hvem skulle tro at DET var en god idé? Den endeløse repetisjonen av nødvendig content dreper enhver form for lyst til å spille spillet. Lag ett gøy spill først og fremst, så kommer spillerne. En trenger ikke alt dette drittarbeidet. Om en går tom for content kan en spille mindre eller lage en alt, i stedet for å hele tiden føle at en MÅ gjøre dagens plikter eller miste progress. Det skal være en gøy hobby, ikke en ekstrajobb en betaler for når en kommer hjem.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...