eln Skrevet 10. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2004 Skjermbildet frøys ide jeg holdte på å søke igjennom diskene etter stuff for 10min siden. etter restart kommer jeg ikke lengere enn til login(winxp) så får skjermen "no signal" Skjermkort av typen Asus GF4 ti4600, har nå satti ett gf2 gts som funker noe som betyr att det er skjermkortet det er noe galt med?... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2004 merkelig..prøv å koble den til tv-en. Lenke til kommentar
eln Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2004 koble hva til tv`n? har ikke s-video kabel Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 10. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2004 Sett inn GF4 ti4600, ta så en resett av Bios. Lenke til kommentar
eln Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg er helt blank Killer336 : hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2004 på hk ditt er det en jumper ett sted. du må se i manual hvor den er. eller så kan du ta ut strømledningen inn til pc-en, ta ut biosbateriet..klokkebateri på hk, trykke på på knappen noen ganger og sett bateri og strøm på igjen. ...skulle funke det og mener ejg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2004 Virker som du har satt oppløsninga til et hakk eller to høgare enn ka skjermen klarer, gå i sikkermodus og still den ned. Dette er det einaste eg kan tenke meg... Litt rart at det funker med GF2'et da, men det er iallefall verdt et forsøk Lenke til kommentar
eln Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2004 ok skal prøve det, har h4xet med refreshforce noe som kanskje ikke ble helt riktig innstit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå