Gå til innhold

Min kommende personlige webside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hjemmeside?

>jeg ser bare en bakgrunn med tekst oppå, og hvorfor i svarte velge kaligrafisk tekst :wow:

>du må nok jobbe mye mer med det der (om ikke starte på nytt) før du kan kalle det en hjemmeside..

> synes ikke det var det helt store, ikke meningen å ta motet fra deg, men legg litt mer arbeid ned i det og kom med et nytt utkast, hva er vel en hjemmeside uten linker.. og knapper ;)

ser frem til nytt/forbedret utkast :thumbup:

Lenke til kommentar

hm..

 

- hjemmeside skal det bli, men jeg trenger hjelp å få teksten på rett sted.

- fonten vil bliforandret.

- hyperkobling-mus glemte jeg å fjerne (jeg måtte bare prøve. jeg er mega n00b)

- "tatt bildet fra avataren og forstørra", ja ser det stykt ut eller funker det?

 

 

noen som kan fortelle meg hva jeg må skrive inn i koden for å få teksten til å bli plasert der teksten er på den første linken?

Lenke til kommentar
vil ikke anbefale å ha bilder som bakgrunn..

Tror aldri jeg har vært mer enig!

 

- veldig standard effekter i avataren/bg'en

- dårlig idè å strekke en avatar fra lite til 498x683 px

- god idè å skifte font

 

Altså, for å si det helt slik det er: dette er ikke et design: det er et bilde med noe skrift oppå.

 

Vil anbefale at du går bort fra dette og begynner fra starten. Tenk kreativt! :thumbup:

Lenke til kommentar

vel.. etter å tenkt meg om så fortsår jeg jo at det ikke funker... ..men et lite hint om hvordan jeg kan plasere en <div> der hvor det er tekst hadde vert ok...

...noe kretikk trenges ikke.. ..den layouten om jeg kan kalle det layout, den er slettet fra minne :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...