Gå til innhold

AMD XP2800+ vs. XP3000+


OscarWoHA

Anbefalte innlegg

Vet ikke om enmet har vært oppe tidligere, men nå har i alle fall tråden startet. Skal kanskje bestille meg en CPU senere i dag og lurer derfor på hva som gir mest for pengene?

 

AMD XP 2800+ :: 1150kr

AMD XP 3000+ :: 1610kr

 

Anbefal gjerne en CPU-vifte i tillegg hvis du vil.

 

EDIT: Prossesoren skal kombineres med Asus A7V8X-X.

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt off topic, men anyways

 

Sats på en annet hovedkort. Legg i et par hundrelapper til, f.eks Asus A7N8X Deluxe, eller Abit NF7-S V2.0. Bare et lite tips.

Det er jo det HK han har valgt :ermm:

 

 

Hør mine ord.xp 3000 ER en 2800 som har høyere klokkf.... men til en dyrere pris!

Med andre ord 2 golfer men med sportsluftfilter på den ene........

 

Shorty

Lenke til kommentar
Litt off topic, men anyways

 

Sats på en annet hovedkort. Legg i et par hundrelapper til, f.eks Asus A7N8X Deluxe, eller Abit NF7-S V2.0. Bare et lite tips.

Det er jo det HK han har valgt :ermm:

Nei, han har valgt et A7V8X-X med Via chipsett. Nforce2 yter som kjent noe bedre og er definitivt lurere å kjøpe.

 

Edit: Skrivefeil

Endret av Snorre123
Lenke til kommentar
Eller kankje jeg skal vente på PCI Express og heller drøye kjøpet av PC til mars-måned. Irriterende og vanskelig valg dette, men skal jeg kjøpe PC nå gjør jeg som dere sier og går for XP2800+. Og som du sa Killer336, så mulig jeg tar den CPU-vifta jeg og.

Det er meget tvilsomt at PCI Express kommer til XP serien...Når PCI Express kommer så er antagligvis XP serien historie..HK messig that is

Endret av taz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...