Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva vil han?


Gjest 18007...428

Anbefalte innlegg

Gjest 18007...428

Jeg sitter nå og er ganske fortvilt og håper noen kan gi noen svar som svar på hvorfor han oppfører seg slik. Datene vi har vært på har vært lenge og vi har trivdes i hverandres selsskap. Vi har hatt daglig kontakt og snakket sånn smått om hvor vi befinner hos om ting går rette veien for hos. Han har blandt annet snakke med familien sin om meg.0

Under datingen blir jeg syk, ikke noe som er smittsomt, men samtidig noe som akkurat nu ikke er alvorlig, men er sjansj for det uten behandling evt oprasjon. Men vil mest sannsynlig komme gjennom det. Jeg velger å forteller han dette og at tiden framover for meg vil være preget av dette til ting er mer avklart med meg. Han forteller at han ønsker å sette alt på vent til at jeg er blidd frisk, hvor han også sier at han vil komme til å treffe andre. Jeg forteller han at dette ikke er godt nok for meg og føler ikke det blir rett å fortsette. Han gir meg ikke så mye tilbake på dette så velger å avslutte kontakten.

 

Etter 2 uker tar jeg kontakt for det var noe praktiske greier jeg ville ordne opp i. Jeg tenkte jeg skulle gjørr dette og bli ferdig med dette. I det jeg tar kontakt spør han meg hvordan det går og svarer han høfelig, men ikke noe mer enn det. Ut av det blå sier denne mann at han hadde det veldig fint med meg. Han legger til at han ikke kunne tatt meg tilbake ettersom at det var jeg som gikk. Oki tenkte jeg, for dette tema var vi ikke inne på engang. Jeg forteller han at jeg ikke sitter igjen med samme inntrykk om hva som skjedde. Han sier han ikke vil snakke mere om det, og samtalen stopper der.. Hva i alle dager er det denne mannen vil? Og hvorfor skal han legge skylde på meg for dette?   

Anonymous poster hash: 18007...428

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som han vil ha litt kontroll på deg ja og når du ikke danser helt etter hans pipe, så blir han irritert. 

Dette er nok en litt umoden mann. Om han virkelig hadde vært interessert i å bli bedre kjent med deg, så hadde han stått ved deg fra begynnelsen av da du fortalte han om hvordan du hadde det.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...