Gå til innhold

Radeon 9800pro vs Geforce4 ti4600


cbcb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha alle brikkene i du.. Hjelper ikke å ta dem ut, men å drepe alle system-ressurskrvende applikasjoner er ingen dum ide.. Gå samtidig en tur i msconfig; oppstart og drep alt du ikke hvet hva er og ting du ikke vil at skal starte når windows starter.. Uansett høres hele greia litt rart ut.. Jeg har G4 Ti4200 128mb på 2400+'n min og kjører lett 100fps MED vsync på.. Har også på det meste av effekter oxo.. :w00t:

Lenke til kommentar
Det er vsync som står på. helt klart.. er den noe ofte langt under 59 fps? nei trokke det.
Det hadde vært en ide å leste posten før du svarer på noe. :laugh:

 

 

Edit : Vi har de samme instillingene med filter, oppløsning, opengl, AA og Vsync av.

Endret av cbcb
Lenke til kommentar
forsøk i re-innstellere cs/grafikkdrivere og hvis ikke det går, prøv å re-innstallere windows før du kjøper ny maskinvare, det er garantert en hardwarefeil om du ikke klarer over 100 fps, selv sitter jeg med en xp3200 og et mx440 og har alldri under 150fps....

Har ennå ikke fått tid til å reinstallere windows, men jeg skal gjøre det så snart jeg får tid. Sikkert bare noe "kluss" med driverne siden jeg hadde et geforce kort før. :thumbup:

Endret av cbcb
Lenke til kommentar

Som postet tidligere i denne tråden hadde jeg altså r9800pro, 1,4ghz, 512 pc2100 å sugen fps :roll: . Har nå fått sammen min ny maksin som består av:

 

Amd xp2500+ @ 11*192

Asus GF4 ti4600

Abit NF7-s 2.0

512twinmos

 

å JA fps'n er helt syk :D 100fps absolutt overalt med record on. selv på Wazelin med 32spiller :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...