Stonescream Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 tenkte at det kanskje var luft å få sjekka om det var noe støv mellom vifte og radiator etter snart 3 kvart år med vannkjøling. Løsna strømforsyning slik at jeg kom bedre til radiatoren og slik så det ut der: og dette når jeg har støvfiler i front. Kanskje andre her vil få seg en overraskelse? merkelig nok så ser jeg ikke de helt store endringen i temperatur. kanskje 1 eller 2 grader kjøligere, men det kan også komme av temperatur på rommet.
AL3X Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Akkurat det med støv i raddisen er jo normalt sett et kjent problem. Tar å støvsuger min en gang i måneden jeg bare fordi jeg hater støv Men merker heller ikke store temp forskjeller.
FrenChie Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Det er ikke lurt å støvsyge i pcen. Bruk heller noe annet til å ta bort støv i pcen med.
Tacritan Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Bruker trykkluft på boks for å rense pc'en innimellom jeg... Funker utmerket om du i tillegg kombinerer med en støvsuger litt utenfor statisk-sensitiv elektronikkens område slik at du er på den sikre siden.
traskas waits for alice Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Støvsufer radiatoren min 1 gang i mnd og blåser rein resten av maskina samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå