HEE Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Hei. Lastet ned denne SamLogic CD-Menu Creator som virker fint. Laget menyen og alt puttet alt in på en dvd-r plate på min rn 6500 dvd spiller. 1: finnes det et enkelt dvd meny program ? 2: og hva skal jeg brenne den som i nero fila er 3,5 gig ca. prøvde og brenne den som dvd-video i nero men nero ville ikke fila var for stor eller no. måtte bruke nero dvd-rom (udf) ble jeg så fint fortalt av nero. noen fine svar og eller ? håkon
Bytex Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Du MÅ ha Nero 6.x for å brenne DVD'r i Nero. Er ingen utvei utenom å bruke et annet program for DVD-brenning.
HEE Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 Du MÅ ha Nero 6.x for å brenne DVD'r i Nero. Er ingen utvei utenom å bruke et annet program for DVD-brenning. jepp bruker nero 6
spetter Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Hei.Lastet ned denne SamLogic CD-Menu Creator som virker fint. Laget menyen og alt puttet alt in på en dvd-r plate på min rn 6500 dvd spiller. 1: finnes det et enkelt dvd meny program ? 2: og hva skal jeg brenne den som i nero fila er 3,5 gig ca. prøvde og brenne den som dvd-video i nero men nero ville ikke fila var for stor eller no. måtte bruke nero dvd-rom (udf) ble jeg så fint fortalt av nero. noen fine svar og eller ? håkon Det stemmer at en dvd fil på 3.5 er for stor.. Du må ha filer på under 2 gig for å brenne den som vanlig dvd plate.. Dvs, denne fila burde ha vært delt opp i fler mindre filer på ca 1 gig hver, det er det som er det vanlige på vanlige dvd plater.. eller så må du ha et annet dvd brenne program som deler denne filen automatisk opp i fler filer, rett før brenneprossessen starter. Dette programmet kan f.eks være WinOnCd 6 DVD edition. Har dette selv, og det fungerer knallbra.
HEE Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 Hei.Lastet ned denne SamLogic CD-Menu Creator som virker fint. Laget menyen og alt puttet alt in på en dvd-r plate på min rn 6500 dvd spiller. 1: finnes det et enkelt dvd meny program ? 2: og hva skal jeg brenne den som i nero fila er 3,5 gig ca. prøvde og brenne den som dvd-video i nero men nero ville ikke fila var for stor eller no. måtte bruke nero dvd-rom (udf) ble jeg så fint fortalt av nero. noen fine svar og eller ? håkon Det stemmer at en dvd fil på 3.5 er for stor.. Du må ha filer på under 2 gig for å brenne den som vanlig dvd plate.. Dvs, denne fila burde ha vært delt opp i fler mindre filer på ca 1 gig hver, det er det som er det vanlige på vanlige dvd plater.. eller så må du ha et annet dvd brenne program som deler denne filen automatisk opp i fler filer, rett før brenneprossessen starter. Dette programmet kan f.eks være WinOnCd 6 DVD edition. Har dette selv, og det fungerer knallbra. takker spetter skla prøve dette !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå