Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Forlate russegruppe


Russefar

Anbefalte innlegg

Foreligger det en form for kontrakt? Når jeg var russ fikk alle russ tilsendt kontraktsmaler som enkelt kunne endres for de som var på buss og van.  Alt ble da tatt hånd om for nevnte hendelser.

 

hvis hun vil trekke seg fordi de er ufine så er det et argument i seg selv, det går plenty av grøsserhistorier om jentegjenger ( gutter også egentlig ) som tar med de "upopulære" med på van & buss, for så å fryse de ut / si at det ikke er plass på rulling / nekter å hente de osv etter pengene er på konto. De tilfellene jeg har sett selv er de med kontrakter så de sitter fælt i det. Spesielt når det er snakk om store summer.

 

Hvis datteren din er sikker i sin sak derimot ( ingen kontrakt), at hun vet konsekvensene ved å gjøre dette hadde jeg bare latt saken ligge. Heller samlet sammen nok bevis dersom motparten går til "angrep" senere. Jenter er notorisk forferdelige mot hverandre på denne tiden og det burde så absolutt slås hardt ned på siden det blir verre for hvert år.

 

Jeg har enda til gode å høre om en liten gjeng med russ som går til sak mot en av sine egne for skarve tusenlapper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...