Gå til innhold

PlayStation 4 USB ødelagt


Istadjr

Anbefalte innlegg

Hei. Brukt PlayStation lite siste 2 åra, men husker at for 3 år siden slutta begge usb i front og fungere (som gjor at eg måtte lade kontrollen andre plasser)

skulle no gi vekk maskina til nabo ungene men ville «formatere» maskina for og fjerne alt av konto info og samtidig kanskje få den til og funke kjappere.

Men Når heile maskina er restarta/formatert så må en for og komme igang   koble en kontroll til usb…. har prøvd forskjellige ledninger uten hell. Er det noen som helst løsning, eller berre Og hyve i søpla? Gidd ikkje sende den inn for 1400 kroner i rep via PlayStation store.

1029762A-5585-466C-8BE4-0EB7E374BDEB.jpeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Denne er litt vanskelig, men var i samme situasjon for ikke lenge siden (med at PS4 ikke vil kobles opp mot kontroller). Bruker du en "Playstation"-micro USB ledning"?

 

Jeg hadde prøvd å koble til kontrolleren med utallige mange ledninger før jeg i nøden forsøkte en "Playstation"-usb ledning, det funket i min situasjon. Får til å lade kontrolleren med andre ledninger fra stikkontakt, men for å lade den på ps4en må jeg bruke originalkabel

Lenke til kommentar

Om den har software version 9 eller lavere på seg så får du vel en god slant for den på finn, selv med ødelagt USB. Er den oppdatert til 9.03 så er det vel bare å gi bort.

Virker som det er lite å gjøre i din situasjon. Er flere metoder å parre stikken på men dem krever at man får navigert seg til menyen på Playstation. 

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...