gravedigger Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 (endret) hei. er det noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å få spillet til å virke, det gjelder enkelte spill som underground og hidedn and dangerous 2. Battlefileld og moha virker greit. har lastet ned nyeste drivere til skjermkortet. Spec: amd xp-2400, 1024Md Ram, connect 3d 9100 128Mb, 1X80Gb hd, 1X120Gb hd, 1X45Gb hd. Win xp pro +s pack1. ledig 1,6Gb på c disken. Jeg er tom for ideer håper noen kan hjelpe svar gjerne også på mail hvist mulig. Glemte hvist å skrive hva som er galt(sorry). spillene starter normalt men på feks underground så går alt tregt, Bilen flytter seg ikke så rask som den burde. Hidden and dangerous 2 der løper han veldig tregt. Vet ikke hva mere jeg kan si om problemet . Hilsen Terje Halvorsen Endret 9. januar 2004 av gravedigger
aiuL Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Fint hvis du kunne forklare litt nærmere hva som skjer da du starter spillet, eller hva problemet er.
orjanos3.16 Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Det skjermkortet ditt er jo ikke noe å skryte av... Har du prøvd å skru ned detlajer og oppløsning? Uansett så bør du skaffe deg nytt skjermkort skal du få utnyttet spillene noenlunde bra.
tor_erik Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Det skjermkortet ditt er jo ikke noe å skryte av... Har du prøvd å skru ned detlajer og oppløsning? Uansett så bør du skaffe deg nytt skjermkort skal du få utnyttet spillene noenlunde bra. Word! Jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå