hbffritid Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Dette er helt krise... Når jeg går ut av et spill og maskinen skal tilbake til skriverbordet, så etter ca fem sekunder får jeg Bluescreen og maskinen starter på nytt. Når den er tilbake i Windows får jeg feilmeldingen "Systemet er gjenopptrettet etter en alvorlig feil". Dette begynner å gå meg på nervende... Problemet har vært helt siden maskinen ble formatert. Hvordan løse dette problemet???
PoleCat Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 * Installert samme drivere til skjermkort, som før formatering? * Gjelder det alle spill, eller bare nyere og tyngre spill? * Hardware-specs takk! (litt dårlig topic btw, men men...)
hbffritid Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Ja, jeg har innstallert driveren 52.16. Hadde den før formatering også. Specs: Geforce 2 Ti 200 AMD XP2000+ Windows XP Home Harddisk; delt i to C:24 GB NTFS D:50 GB NTFS Problemet gjelder alle spill. Det skjer også noen ganger når jeg går ut av internett...
fAight Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 (endret) En feilmelding som windows gir: Dekker hele skjermen med blå-bakgrunn (derav navnet) og med hvit-tekst, som forteller at noe har gått galdt... Var veldig vanlig å få med de eldre win-versonene (Win Me og eldre..) Endret 9. januar 2004 av ridgea
PoleCat Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 En feilmelding som windows gir: Dekker hele skjermen med blå-bakgrunn (derav navnet) og med hvit-tekst, som forteller at noe har gått galdt... Var veldig vanlig å få med de eldre win-versonene (Win Me og eldre..) aka BSOD
hbffritid Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 Tror neimen jeg mekka å fikse problemet selv! Tips til andre med samme problem: Last ned Ad-aware og slett all spyware og dritt og møkk.
agvg Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Dette er helt krise... Når jeg går ut av et spill og maskinen skal tilbake til skriverbordet, så etter ca fem sekunder får jeg Bluescreen og maskinen starter på nytt. Disse blåskjermene inneholder ofte endel info, skru av automatisk restart ved feil slik at du kan se hva som står der.
Anbefalte innlegg