Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluescreen, spill, NEED HELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er helt krise... Når jeg går ut av et spill og maskinen skal tilbake til skriverbordet, så etter ca fem sekunder får jeg Bluescreen og maskinen starter på nytt. Når den er tilbake i Windows får jeg feilmeldingen "Systemet er gjenopptrettet etter en alvorlig feil". Dette begynner å gå meg på nervende...

Problemet har vært helt siden maskinen ble formatert. Hvordan løse dette problemet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* Installert samme drivere til skjermkort, som før formatering?

* Gjelder det alle spill, eller bare nyere og tyngre spill?

* Hardware-specs takk!

(litt dårlig topic btw, men men...)

Skrevet

Ja, jeg har innstallert driveren 52.16. Hadde den før formatering også.

Specs:

Geforce 2 Ti 200

AMD XP2000+

Windows XP Home

Harddisk; delt i to C:24 GB NTFS D:50 GB NTFS

Problemet gjelder alle spill. Det skjer også noen ganger når jeg går ut av internett...

Skrevet (endret)

En feilmelding som windows gir: Dekker hele skjermen med blå-bakgrunn (derav navnet) og med hvit-tekst, som forteller at noe har gått galdt...

Var veldig vanlig å få med de eldre win-versonene (Win Me og eldre..)

Endret av ridgea
Skrevet
En feilmelding som windows gir: Dekker hele skjermen med blå-bakgrunn (derav navnet) og med hvit-tekst, som forteller at noe har gått galdt...

Var veldig vanlig å få med de eldre win-versonene (Win Me og eldre..)

aka BSOD

Skrevet

Tror neimen jeg mekka å fikse problemet selv! :D Tips til andre med samme problem: Last ned Ad-aware og slett all spyware og dritt og møkk. ;)

Skrevet
Dette er helt krise... Når jeg går ut av et spill og maskinen skal tilbake til skriverbordet, så etter ca fem sekunder får jeg Bluescreen og maskinen starter på nytt.

Disse blåskjermene inneholder ofte endel info, skru av automatisk restart ved feil slik at du kan se hva som står der.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...