Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva bør man starte samtale med på datingsider som Møteplassen, Match. etc


Anbefalte innlegg

Meldte meg nylig inn på Møteplassen med abonnement. Kjenner jeg angrer litt da det ikke er så mange som interesserer meg der, utenom noen få. Hvordan skal man starte en samtale? Hva funker? Komplimenter som ikke er sånn"fy faen å sexy du er" ser for meg kan funke. Hva tror dere andre? Jeg tenker spesifikt på disse sidene med mindre medlemmer og ting kanskje er litt enklere å bli kjent enn Tinder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tinder er helt lik som de andre appene, bare at d r en større masse du når ut til.

Litt chat før treff avhenger av at man viser den andre å være noenlunde normal, og da funker sjeldent cheesy pickup lines for oss over 30 (forøvrig under også, generelt fin mulighet å skille seg ut fra mengden gutter). 

D som funka for meg r "Hei Kari, håper alt står bra til 😊 Hva driver du med da for tiden?" Her har man masse å bygge videre på, og r dama noenlunde villig selv så får man en lengre respons enn kun "hei" tilbake, samt vær litt leken/humor (seff d må komme naturlig) og følg med på d hu snakker om mens du kommer med egne innspill. Etter et par fram og tilbake pleier jeg å spørre om treff, gi dem valg og aldri vær masete på dato mens man holder på (hvis dem vil treffe deg vil du uanz få et klart svar første gang).

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...