Erlendz Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 (endret) Jeg kjøpte i dag prince of persia originalt. Når jeg skulle prøve det virket det ikke. Jeg får fram melding om å sette i cden. Hva kan være galt? Dere tror sikkert ikke på meg når jeg sier at det er originalt, men hvis jeg hadde hatt brennt version etc hadde jeg bare lastet ned en crack så jeg har ikke det. Har: win xp a7v8x xp2500+ geforce4 4200 512mb ddr Endret 9. januar 2004 av OterOter
Sheel Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Hmm.. Kan jo være noe galt med CDn, lite trolig men kan jo være.
mad2003 Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Prøv crack da siden det er jo lovligt når du har kjøpt spillet
jokki Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 crack i seg selv er vel egentlig lovlig. Mange folk som bruker no-cd crack for å slippe å bytte cd-er hele tiden hvis de har mange spill. Jeg ville prøvd å legge inn en no cd crack for å se om det virker da. Du har prøvd å stappe i begge cd-ene. Kan jo vær at du har feil cd i cd-romen?
notarget Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Ville nok laste ned en liten NOCD crack.. så får du nok spilt. Spillet er bra synes jeg..
Erlendz Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Skrevet 12. januar 2004 Har prøvd spillet i begge cdene og det gikk ikke i noen av de. Så jeg la inn en no cd crack og da virket det. Spillet er knall bra det, men synes det er litt dumt at jeg som kjøpte spillet skal måtte legge inn en crack. Jaja det virker da nå.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå