Bønna. Skrevet 29. november 2021 Skrevet 29. november 2021 Jeg trenger hjelp og tips til å skulke! Lizm hjelp meg nå. Hvordan blir jg syk!!??
letizia0620 Skrevet 30. november 2021 Skrevet 30. november 2021 (endret) # Endret 30. november 2021 av letizia0620
MrLuni Skrevet 19. desember 2021 Skrevet 19. desember 2021 Uhm skulk er jo skulk så lenge du ikke har legeskriv eller noe. Ikke vits å lyve til lærer da dem har hørt alt før. Like så greit å si at "jeg tok fri" eller noe.
Budeia Skrevet 19. desember 2021 Skrevet 19. desember 2021 Det skal ha vært brukt av skoleelever å "teste" frukt for korona, for på den måten å skaffe positiv test som førte til fri fra skolen. Mal røde prikker i ansiktet og på armene. Vær kreativ Men husk at det ikke er så greit å oppdage huller i lærdommen senere i livet.
anon_83104 Skrevet 19. desember 2021 Skrevet 19. desember 2021 Ikke lurt å skulke. Uansett hvor teit enkelte fag eller lærere kan være. Bit deg i det, og jobb deg mot mer frihet i voksent liv, fremfor å ha det litt fritt nå, mot mindre frihet i hele ditt voksne liv. 1
Serpentbane Skrevet 19. desember 2021 Skrevet 19. desember 2021 Å skulke skolen er lett, det er bare å la være å dra. Om du vil bli syk er det mye du kan gjøre, etter hvilken sykdom du vil ha. En enkel forkjølelse oppnås med et par turer ut i regnet med dårlige klær. Ellers er Corona i skuddet for tiden. Mer alvorlige sykdommer finnes naturligvis, ellers er kjemikaler effektive...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå