Gå til innhold

Gjenopprette bilder fra iPhone uten sikkerhetskopi/backup


Anbefalte innlegg

Hei! 

Lånte bort telefonen min til ei som hadde mista sin egen, og hun presterte å få hele telefonen i "selvslettingsmodus" etter å ha tastet feil kode ørten ganger mens jeg snudde ryggen til. Jeg hadde backup via iCloud av selve telefoninnstillingene, men typisk nok ikke bildegalleriet. Jeg VAR flink til å ta itunes-backup tidligere av dette, men nyeste jeg har nå er ett år gammel, så mye som har forsvunnet :( Er det NOEN måte å få ut data av telefonen på, selv etter gjenoppretting? Har prøvd noen få programmer uten hell.

Når det er sagt: Finnes det noe lur måte å få ut KUN bildene av den gamle sikkerhetskopien jeg har liggende? 

 

Takker for hjelp! Tipper bildene er tapt, men har et bittelite håp fortsatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være nokså vanskelig, men det finnes løsninger. Slikt er nokså lett om datamaskiner o.l., men iPhone har gjerne noen sperrer på plass slik at man ikke får tuklet for mye med telefonen. 

Det enkleste er å anvende et software som har bygget inn slike løsninger. Du kan sjekke f.eks. Tenorshare - lenke: How to Recover iPhone Photos without Backup (tenorshare.com)

Er du rask så får du den med Black Friday-rabatt. 

 

Edit: om deep-root søking var en del av programmene du prøvde, så er det nok ikke mye håp. I hvert fall ikke noen billige løsninger. Den jeg har lenket er basert på tilsvarende. 

Endret av anon_83104
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...