Gå til innhold

nForce3 250

Falcon_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hallais! Her er det bare å hive seg i sparinga... Jeg som akkurat kjøpte Abit NF7-S og Duron 1400 for overklokkings-kos. :(

(Ikke like surt som en kæmmis som bestilte A64 3200+ og samme dagen som den ble sendt satte komplett ned prisene ca 1000 kroner pga 3400+ ... ;) .)

Skrevet
Å hallais! Her er det bare å hive seg i sparinga... Jeg som akkurat kjøpte Abit NF7-S og Duron 1400 for overklokkings-kos. :(

(Ikke like surt som en kæmmis som bestilte A64 3200+ og samme dagen som den ble sendt satte komplett ned prisene ca 1000 kroner pga 3400+ ... ;) .)

benytte angreretten kansje?

Skrevet (endret)

Neida, har ikke tenkt å gi meg på den duronen. ;)

Har nok råd når nForce 250 kommer uansett... (håper jeg...) :D

Edit: oh, til A64'en mente du... var litt korttenkt her et øyeblikk. Vet ikke hva han har tenkt til, kan høre med han... Men tviler på at han gidder å vente noe lenger. ;)

Endret av Tacritan
Skrevet

Fant dette på en side:

http://www.ocworkbench.com/index.stm

8-January-2004 (Thursday)

DFI yet to announced K8 mainboard

Posted by overclocker at 14:08

The DFI LANPARTY K8 Socket 754 board will be available soon in Feb 2004. This new board from DFI will be based on the LANPARTY nF3 250 chipset and will be launched at the end of February.

Skrevet (endret)

Når NF3 150 (Gigabyte K8N Pro) greier dette lurer jeg på hva 250 vil greie :green:

img022.gif

Er til opplysning en av de gærne japsene, "Newbeetle", som står bak.

Endret av EnD.R.E.
Skrevet
Når NF3 150 (Gigabyte K8N Pro) greier dette lurer jeg på hva 250 vil greie :green:

img022.gif

Er til opplysning en av de gærne japsene, "Newbeetle", som står bak.

Sjukt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...