Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker en på jobb…. Han er kliss lik i måte å være på som mitt forrige Crush 🙈


Gjest 90acb...636

Anbefalte innlegg

Gjest 90acb...636

Hva er oddsene for det lissom?

 

Forskjellen er at han her er samme alder som meg. Forrige 15 år yngre. Snakker like dan og oppfører seg like dan. Gjør jo dagene på jobb litt mer spennende og ser jo han oppsøker meg men så også den feite stygge gifte ringen og da🙈😂😂.

Men han der fikk jeg kjemi med fra første ord … 

Anonymous poster hash: 90acb...636

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo kjempe bra at du har funnet noen som var helt lik som ditt forrige crush! Skjønner godt at det kan være vanskelig da han forrige var en god del år yngre, men er du allerede gift med noen andre?

If that is the case, så synes jeg at du burde ta deg en dag for å sitte et sted der du får fred og ro slik at du kan tenke på dine egne følelser. Bare for å se hva som er for ditt eget beste. 

Lenke til kommentar
Gjest 90acb...636

Føljetong 😂.

Han akseptere friends request på fb. 

Har ordna meg ekstra stjerne i boka hans ved å hjelpe ham på jobb. Nå smiler han  øre til øre hver gang vi møtes .. hvertfall har jeg vunnet vennskapet. Men ja legger merke til ting. Jeg dras mot han når vi møtes og han mot meg. Og han liker å tilfeldig ta på meg da. Positivt. Jeg nyter 😊. Nå håper jeg tar mer kontakt etter hvert. Frøet er sådd. Enten går det bra eller så gjør det det ikke.
 

Og vet fortsatt ikke om han er gift. Men vet jo pappa hadde ring han ikke fikk av pluss null bilder av fruen siden 2015 

Anonymous poster hash: 90acb...636

Lenke til kommentar
Gjest 90acb...636
Memento scientiam skrev (6 minutter siden):

Er det han som har giftering? Er han gift? 

Ja men aner jo ikke om han fortsatt er gift. Han hadde vel ikke vist noe interesse hvis han var men hva vet jeg. Vet at jeg ikke hadde gjort det hvis jeg hadde vært gift. 

Anonymous poster hash: 90acb...636

Lenke til kommentar
Gjest 90acb...636 skrev (Akkurat nå):

Ja men aner jo ikke om han fortsatt er gift. Han hadde vel ikke vist noe interesse hvis han var men hva vet jeg. Vet at jeg ikke hadde gjort det hvis jeg hadde vært gift. 

Anonymous poster hash: 90acb...636

Da antar jeg at du finner det ut før du gjør noe mer. Litt usikker hva målet med tråden er, men jeg antar det er for å få råd til hva du kan gjøre. Hint mot gifteringen hans, eller ta det for gitt at han er gift, og fortsatt i forholdet, og spør han deretter. Hvis han er i et aktivt forhold, så hold deg unna. Det er respektløst å egge seg innpå han i så tilfelle. Kan være han bare vil være venn med deg? Hvis han er i et forhold, men egger seg innpå deg, romantisk sett, så anbefaler jeg deg å ta dine forhåndsregler. Litt usikker på om det er en mann du burde satse på. Det er i hvertfall trist for konen/mannen hans om dette er tilfelle.

Lenke til kommentar
Gjest 90acb...636

Jeg liker selv å lese slike følgetonger fra folk på dater’n .. pluss at jeg syns det skjer lite på diskusjon.no. Det er jo aldri noe nytt på dating og singleliv her. 
Få til litt fart👍🏻

Anonymous poster hash: 90acb...636

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest 90acb...636

Jada han er gift. Funnet ut det nå. Ikke truffet han noe mer. Så tilbake til ensomheten. Har heldigvis en kompis i det minste. Bedre enn ingenting. 

Anonymous poster hash: 90acb...636

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...