Gå til innhold

Anmeldelse: Age of Empires IV


Anbefalte innlegg

_Brukernavn_ skrev (På 25.10.2021 den 13.15):

Nok en gang får et spill kritikk fordi det ikke er typen spill som anmelderen liker, uten at målgruppen for spillet er blitt noe klokere på om det er bra eller ikke.

Ja, dette var en skuffende anmeldelse! Nesten så dårlig at Gamer.no burde trekke den, og komme med en ny.

Det er også en overraskende kort anmeldelse som nærmest ikke nevner noe om store, viktige aspekter av spillet, som man burde forvente:

  • Skuffende lite om singleplayeren, og hvilke historiske kampanjer den tar for seg.
  • Det nevnes overhodet ikke noe om hvordan progresjonssystemet til onlinedelen fungerer (Hvis det finnes et progresjonssystem? Ikke vet jeg, jeg har ikke kjøpt spillet enda, og er derfor avhengig av å lese gode anmeldelser).
  • Hvilke andre nye mekanismer har spillet introdusert, eller eventuelt ikke introdusert, som var tilstede i tidligere AoE-spill? Det er tross alt de spillene man i all hovedsak er interessert i at spillet blir sammenlignet med.
  • Det nevnes også skuffende lite om grafikk, lyd og musikk i spillet. Hva har blitt forbedret siden sist? Hva er nytt?

Nei, jeg gir denne anmeldelsen 6/10. 👎

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...