Plomma2 Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Skal ha LAN i helga.. Man går lei av BF 1942, WC3, CS osv etter litt ( i alle fall på LAN) Så jeg lurte på om "Halo" og "Star Wars Jedi Academy: Jedi Outcast" Er noe å anbefale som multiplayer. (Dette er bare et lite LAN med ca 6 stk)
Term Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Jeg synes HALO er konge i MP, men SWJA blir litt for repeterende i lengden.
Anubizzzz Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Halo er MEGA bra i MP.. jeg sitter og spiller det hele tiden.
Stig_W Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Jedi Knight er en tanke ubalansert på våpensiden, men kan bli morsomt i små doser. Halo er faktisk meget vellyket som MP spill, så det kan anbefales på det varmeste.
Deidei Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Har også lan til helgen, og da blir det Jedi Academy og Halo! JA var en slager på sist lan, synes ikke det er ubalansert eller repeterende, vel, kanskje litt repeterende når man vininer hver kamp da Har ikke fått prøvd Halo skikkelig enda, men det blir nok gøy det óg!
Treblad Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Jedi Knight 2! Ååååh hvor mange timer jeg har spilt det! Det anbefaler jeg definitivt! Kongespill! Multiplayeren er RÅ!
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Mener du Jedi knight 2 eller 3? Du har med begge titlene i samme spillet ser det ut som... greit å vite.
Windoge Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Man går litt fort lei av multiplayer på Outcast.. Eneste som duger til noe er lightsaber battles, resten er kjedelig
jokki Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Halo er skikkelig gøy på lan og er ikke noe som man blir så fort lei av. Kjekt med skikkelig team work når man skal kjøre biler og slikt. SW:Jedi Outcast er gøy, men syns det blir som mange andre litt kjedelig i lengden. Er ikke Jedi Academy det nyeste Star Wars spillet ved siden av KOTOR?
Windoge Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 KOTOR har ikke multiplayer, og for det andre er det RPG, ikke FPS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå