Gå til innhold

Fikk 25.000 klager forrige gang. Nå får de kritikk fra Forbrukerrådet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, min opplevelse er nå uansett at Bergsala reparerer joycon gratis og uten diskusjon, selv flere år etter at switchen er kjøpt. Fikk også særdeles god hjelp til å få sendt den inn til rep fra butikken der den var kjøpt (Clas Ohlson, Alnabru).

Jeg skjønner derfor ikke hvorfor denne historien dras om igjen stadig vekk. Er det slik at jeg er ekstra-ordinært heldig som har fått dette fra Bergsala/Nintendo? Er det noen som faktisk har prøvd å reklamere (til Bergsala, ikke til Forbrukerrådet) og likevel ikke fått sin joycon reparert?

Eller er dette bare ubegrunnet sutring fra en journalist som ikke aner hva han skriver om, slik det ser ut for meg? Forstår jeg det riktig når jeg leser denne artikkelen som at den er skrevet uten at journalisten har vært i kontakt med den norske imporøren?

Det kan jo heller ikke være noen tvil om at dette er mekaniske duppeditter som gjerne har det med å bli slitt og gå i stykker. I likhet med mus, tastatur og rullebrett. Slitasje er noe du må regne med. Ifm joycon synes jeg Nintendo strekker seg svært langt når de likvel tar reparasjonen flere år etter kjøp.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...