traskas waits for alice Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Vanskelig å se fra screenshot'en... men her ser det ut som at du har FSAA og ANISO skrudd på... Hvis dette er tilfelle, skru dem av og du vil få mye raskere FPS... og mye dårligere grafikk, akkurat som det du hadde på GeForce MX'en. Stemmer det... Har jeg skrudd opp alt på max på mitt 9700 pro har jeg sjeldent over 30fps i cs... men skrur jeg av alt og kjører "performance" både på direct3d og openGL så er det jevnt 99.7-100fps hele tida.
ATi-Radeon Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 jeg har nå slått på "performance" fortsatt rund 30fps.. jeg kjøpte meg dette korte og jeg spiller ganske mye cs derfor jeg kjøpte meg ett nytt 3dkort for mere FPS, eneste var att den sank...
Falconer Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Hvis du kan legge ved en screenshot som viser innstillingene dine i display properties, kanskje vi kan se om du har satt opp noe feil.
xthal Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 (endret) ser ikke mye FSAA her jeg da men... Når det er sagt så ligger jeg selv på 60-100fps (radeon9500np) i 1.6 og noe det samme når jeg spiller NS (1.5). Last ned detonatordestroyer eller annet fint prog for å fjerne gamle drivere og se om det hjelper. Endret 9. januar 2004 av xthal
ATi-Radeon Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Hvis du kan legge ved en screenshot som viser innstillingene dine i display properties, kanskje vi kan se om du har satt opp noe feil. ok <<Link>>
Mello Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 ehm, med mitt gamle Gf4 mx420 64mb lå jeg i 70fps, høyere en nå Hvis det er i cs 1.6 "kan du ta med deg den løgnen lenger ut på jordet" (østlands ytrykk), for det er teknisk sett UMULIG! plz, ja ikke sant, jeg poster pga. for å få hjelp.. det er noe galt, når mitt gamle gfx kort har mere FPS i cs1.6 da.. OMG men det er faktisk umulig at du kan ha hatt så mye fps i CS 1.6 stabilt så klart me den Hardware du har nå. Og som jeg sa tidligere, Radeon er ikke kjent får å være så bra i CS/HL om da ikke resten av Hardwaren din er bedre.
ATi-Radeon Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Screenshot av 3D - tab'en. -Link2-
ATWindsor Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Ikke for å sutre, men man ser bare "hovedoverskriften" på forsiden, og din hovedoverskrift er "føkka" noe som er usannsynlig lite informativt, prøv å husk det til neste gang. AtW
Falconer Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Umulig å si, med de instillingene skulle du ikke hatt noe problem med framerate i noe spill som ikke er veldig prosessoravhengig. Hva med andre spill? UT2K3 og X2 har f.eks. veldig gode benchmarks. Funker disse "normalt" må du nok få tak i en Counter-Strike guru
ATi-Radeon Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 (endret) når jeg leste innlegget ditt så så jeg at teksten flimrett litt.. det har det aldri gjort før :/ edit: jeg har ikke ut2k og x3 men jeg har q3arena duger det.:? Endret 9. januar 2004 av ATi-Radeon
Carl M Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 (endret) Vanskelig å se fra screenshot'en... men her ser det ut som at du har FSAA og ANISO skrudd på... Hvis dette er tilfelle, skru dem av og du vil få mye raskere FPS... og mye dårligere grafikk, akkurat som det du hadde på GeForce MX'en. anistrophic og aa tar bare ram det, og han har 256mb som burde holde... EDIT: du er sikkert på at hardware aksellerasjonen er riktig? og at skjermkortet benytter riktige drivere og eventuellt reisntaller directX, du har dx9 ikke sant? Endret 9. januar 2004 av So
ATi-Radeon Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 jeg har prøvd 4 forskjelige drivere.. har også sån driver fjærner
Carl M Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 directx 9.0b eller noe sjekk det... gå på "run" og skriv "dxdiag" og se om det er driver feil/feil i det hele og kjør skjermtestene deres.(jeg vet det er direct draw og direct3d osv men det er greit å sjekke) står btw masse nyttig info der osv...
ATi-Radeon Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 lol... På den Direct3d testen der, der man skal se den DirectX cuben spinne, trur den går allt for fort.. umulig å se hva som står på den... spinner ******'s fort
ATi-Radeon Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Sjekk ytelsen i andre spill da... jeg spiller som oftes bare cs. men jeg har også q3Arena, kan man se FPSen der da?
Carl M Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Sjekk ytelsen i andre spill da... jeg spiller som oftes bare cs. men jeg har også q3Arena, kan man se FPSen der da? fraps...
Anbefalte innlegg