Gå til innhold

Hjelp til headbanner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann,

 

jeg lurte på om det er noen der ute som kunne være så snill å hjelpe meg med å lage en headbanner for bedriftslaget til Stormen FK.

 

Det må være en headbanner på 1024 x 124, for mere info send mail til [email protected]

Ble ikke dette litt "GI MEG EN BANNER NÅ!"-stil? :ermm: Kunne ihvertfall fått litt mer info.

En god del av medlemmene her inne holder et høyt nivå, og gjør ikke en banner helt uten good stuff. Ingen form for godtgjørelse? Reklameplass, anything?

 

EDIT: Ja, litt stor kanskje? Som wh1t3inc. sa? Hva med 990x124?

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at noen gidder å bruke tid på å lage en banner uten noen form for "betaling". Kanskje noen, men du må regne med at det ikke blir så bra som det hadde blitt hvis du hadde tilbudt noe. ;)

Men banner blir kanskje litt stor? :D

Vel.. Jeg vil si at de bannerene som blir laget her til folk, uten noe spesiel betaling utenom reklame, er rimelig bra.. Det finnes en del gode designere her; PoleCat, Mikka, Dunestar og arve87 for å nevne noen..

 

Jeg fikk denne banneren laget og jeg syns den er ganske sweet. ;)

Lenke til kommentar

Prinsippsak. Skal vi drive på som gratisdesignere i en ganske så godt betalt bransje? Folk bør tenke seg litt om før de gir bort sin dyrebare tid ;)

 

Blir muligens et forum for arbeidsformiddling her i næreste fremtid, du får vente å se. Vi (jeg :p og muligens flere...) er litt lei av denne typen poster.

 

Tips:

* Last ned GIMP, eller paintshop pro, eventuellt kjøp photoshop.

* Finn noen gode tutorials (google er din venn)

* Lær deg teknikker og det grunnleggende.

* Lek deg frem til en stilfull og grei banner/logo (uten ovedreven bruk av layerstyles)

* Spør gjerne om tips.

Lenke til kommentar

Enig med HalTan. Korfor skal vi gjøre gratisarbeid her, som proffer kan tjene penger på?

Om du ser igjennom logo/bannerposter i webdesign forumet, så ser du at fleire og fleire av dei får færre og færre forslag. Det er en _god_ grunn til akkurat det.

/me har igrunn lyst å tjene penger på webdesign, men har ikkje nok fantasi til det :p

Lenke til kommentar
Enig med HalTan. Korfor skal vi gjøre gratisarbeid her, som proffer kan tjene penger på?

Fordi det er GØY og LÆRERIKT.

 

Men det er sant, det er blitt alt for mye i det siste.

Gidder bare å bidra i prosjekter som ser interessante og gøyale ut.

 

Sjekk ut lignende tråder (drøssevis av dem) og hent ut inspirasjon derifra.

Så kan vi heller _veilede_ i stedet for å gjøre alt arbeidet for deg.

Da lærer du deg også noe i sammen slengen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...