Gå til innhold

512 vs 1024


Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Dette spørsmålet har sikkert blitt spurt om mye,men hvis dere allerede vet om hvor jeg kan finne ut om det på forumet så hadde det vært good :thumbup:

 

Altså, det står mellom ocz 2x 256 MB DDR Dual eller 2x512MB DDR Dual.

 

Hva er egentlig hurtest og best til meg som skal spille en del og drive med mye windows opplegg. er det egentlig nødvendig med 1024MB ram?

 

Skal klokke en del og samtidig skal den ikke gå treg.

 

Og en liten ting til, hva skal jeg velge, PC3200 - PC3500 - PC3700 - PC4000

 

Som sagt, skal klokke en del. :roll:

 

Mvh Clone Baby ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke skal holde på med videoredigering eller andre VIRKELIG krevende oppgaver vil jeg tro at det holder med 512mb, kan jo oppgradere senere uansett.

Kjøp ram som er litt raskere enn det som trengs, da har du litt å gå på når det kommer til øking av FSB.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke ha raskere enn pc3200, er det vits i å kjøpe raskere ram en det?

Om du skal overklokke så bør du ha raskere ram.

Men skal du ha god ytelse uten å klokke så bør du kjøpe ram som passer din hastighet men ha aggresive TIMINGS. Det har mye å si når det gjelder ytelse ;)

Lenke til kommentar

Men hva skal jeg velge innen PC3200 - PC3500 - PC3700 - PC4000 ? Hvorfor, hva, forklar og beskriv. Har ikke fått et bra svar på det ennå.

 

Og har noen andre kansje en annen ramprodusent og ambefale? så gi meg en url/link til rammen da vel? ;)

Endret av Clone baby
Lenke til kommentar
Men hva skal jeg velge innen PC3200 - PC3500 - PC3700 - PC4000 ? Hvorfor, hva, forklar og beskriv. Har ikke fått et bra svar på det ennå.

 

Og har noen andre kansje en annen ramprodusent og ambefale? så gi meg en url/link til rammen vel.

Skal du drive med seriøs overklokking, ville jeg gått for ozc3500 gold eller kingston pc3500 minne. De brikkene har lave timinger på hastigheter opp til 434mhz, og da har du mye ytelse i brikkene...

Lenke til kommentar
Men hva skal jeg velge innen PC3200 - PC3500 - PC3700 - PC4000 ? Hvorfor, hva, forklar og beskriv. Har ikke fått et bra svar på det ennå.

 

Og har noen andre kansje en annen ramprodusent og ambefale? så gi meg en url/link til rammen vel.

Skal du drive med seriøs overklokking, ville jeg gått for ozc3500 gold eller kingston pc3500 minne. De brikkene har lave timinger på hastigheter opp til 434mhz, og da har du mye ytelse i brikkene...

Ser nå att mpx ikke har de ozc pc3500 inne nå, men hva om jeg kjører ozc pc4000 da? hvor stor ytelses forskjeld er det da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...