Gå til innhold

Tredemøller, hvor er stilt ut slike for prøving?


Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du fant med andre ord ikke noen i sportsbutikker nær deg? Nå er jo Viken et langstrakt fylke så det kan lønne seg å være litt mer presis med hvor det er aktuelt for deg å dra. XXL har ofte tredemøller utstilt. Sportsmaster i Bærum har ‘Showroom’ med det meste av det de selger utstyrt (men er kanskje ikke blant de rimeligste). 
 

Hva er det, mer spesifikt, du lurer på? Skjønner at det er greit å få en ‘hands on experience’ men kanskje noen her på forumet kan gi deg noentips og erfaringer med det du lurer på?

Lenke til kommentar

De 3 stedene jeg ville anbefalt å dra er(i prioritert rekkefølge basert på egen erfaring med kvalitet og service):

Ergo Fitness, Sportsmaster og Treningspartner. 

Treningspartner er rett utenfor Drammen, Ergo Fitness ved Liertoppen og Sportsmaster ved Slependen, så det er enkelt å rekke alle tre på kort tid dersom man har bil. 

XXL osv er selvfølgelig også mulig, men jeg ville heller dratt til en av disse grunnet bedre utvalg, bedre kvalitet(min erfaring i hvert fall) og vesentlig bedre service(spesielt på Ergo Fitness og Sportsmaster). 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...