Gå til innhold

Gode plugger som ikke er in-ear (og ikke AirPods)


Okapi

Anbefalte innlegg

Har i alle år brukt helt enkle plugger, type billig Sennheiser og Sony, men nå har jeg en telefon uten 3,5mm, og trenger noe med bluetooth. Kjøpte et par WF-1000XM3, og både lyd og støydemping er jo ganske bra, men ærlig talt, ørene mine takler dem ikke. "Føler" dem hele tiden, de gnager på øregangene, huden er merkbart tørrere og jeg får meg ørevoks. Klart jeg vil tape på det lydmessig, men jeg tror jeg må tilbake til plugger som ligger i det ytre øret.

Men... finnes de? Det virker som omtrent alt er ørekanalsplugger nå. Har Android og er gjerrig, så frister ikke veldig med AirPods. Ser JBL har et alternativ (TWS225), men etter å ha eid et par av de andre lydproduktene deres er jeg litt skeptisk. Ellers virker det som det går mest i sånne jallamerker.

Noen som har et forslag til et brukbart par, til sånn rundt tusenlappen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke noe svar, men vil nevne et alternativ hvis du absolutt ikke finner noen plugger: dongle. Jeg ble positivt overrasket over prisen og lydkvaliteten på Apple sin: https://prisguiden.no/produkt/apple-usb-c-til-3-5mm-352560 .  Funker med Android, men kan gi veldig lavt volum på noen telefoner. Kabelen er tynn og virker skjør. Jeg brukte først brun teip for å forsterke den, men har satt på en krympeslange, så nå er den gul og rød :)

(Når det er sagt, har jeg akkurat ødelagt en dyr ørepropp, og kom hit fordi jeg lurer på om jeg skal gå for trådløst selv eller ikke. Mange som anbefaler det / liker det veldig godt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...