Gå til innhold

Lesebrett til studier


Sulamitt

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har ingen erfaring med lesebrett fra før, men et lys gikk nylig opp for meg.

Jeg studerer antikke tekster, og jeg må kunne skifte mellom bøker så lettvint som mulig, da poenget er å lese flere bøker parallelt. Tanken er å ha selve det jeg arbeider med på papir, og så kan jeg hoppe mellom kommentarer på lesebrettet. Naturlig nok må jeg ikke bla meg på nytt frem til stedet jeg var, men sånn er det vel ikke. Har dagens lesebrett en slik søkefunksjon at man kan søke opp enkeltord i hele "biblioteket"?

Også artikler, som jeg henter i pdf-format, må jeg gjerne kunne ha der inne.

Ellers har jeg ikke noen behov eller aversjoner jeg kommer på. Trenger ikke å være så dyr. Noen med erfaring her som kan veilede meg litt?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at de fleste lesebrett(for det meste forskjellige versjoner av kindle) er designet for å lese en bok fra A - Å.

Tror nok det nærmeste du kommer er remarkable, de er jo litt designet for å skrive notater etc. Evt så kan du se på litt forskjellige nettbrett. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...