Gå til innhold

Java spill/blutooth handsfree


Anbefalte innlegg

Når jeg prøver og åpne java spill på min 6600 etter å ha innstallert de, så starter programmet opp men før noe kommer opp på skjermen blir skjermen helt hvit og jeg crasher tilbake til menyen. :thumbdown: Dette har skjedd med både worms, tonyhawk underground og flere andre spill. :( Jeg innstallerer JAR. filen, det er ikke noe mer enn det du trenger og gjøre?

Angående blutooth headset. Hvor kan jeg få det til en billig penge(500-600)? Og funker det bra?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De der er vel ikke java spill...er ikke det cracket N-gage spill??

 

Prøv å hold den Blå tasten til venstre inne og se om spillene ligger i minnet der.

 

Bluetooth headsett "billig penge" og "bra" er vel to faktorer i hver sin ende av skalaen....du får det du betaler for. Søk på prisguiden her på hardware.no

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
Jeg har prøvd å legge inn en del javaspill på 6600, men de ferreste fungerte så jeg gikk over til sis filer. Fikk faktisk ikke fjernet to av java spillene her... Childinstaller krasjer. Noen som har en anelse hva det er eller hvordan de kan fjernes?

Du kan fjerne de med Fexplorer :thumbup:

Jeg installerte mange javaspill som jeg ikke fikk fjernet, jeg prøvde da å fjerne de med fexplorer, det var da kun to spill jeg ikke fikk fjernet... Antar jeg får leve med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...