Gå til innhold

Playstation 5 tilgjengelig tråd (LES FØRSTE POST!!!)

Melding lagt til av Uderzo

Ikke post oppdateringer om bestillinger i denne tråden, den er KUN ment for informasjon om tilgjengelige konsoller, slik at de som har på e-post varsling ikke blir spammet ned.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte akkurat en PS5 hos Elkjøp Lade (Trondheim), de har en God of War pakke inne til 6995. Står ikke ute i butikken, men de hadde på lager (ikke klikk og hent).

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

Jeg fikk kjøpt God of War bundle hos Elkjøp Nordre Gate i Trondheim i dag. De får varelevering på tirsdager så da burde det være gode muligheter.

Man må spørre siden de står ikke fremme i butikken.

Endret av mpolden
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Elkjøp i Skien fikk 12 stk. tidligere i dag.  Det ryktes om at det er fremdeles PS5 å få tak på Elkjøp i Horten, og et sted til som jeg skal sjekke ut selv i morgen. Legger ut en oppdatering om det er flere igjen. 

Endret av Don_Paulsen
  • Liker 2
Skrevet
Don_Paulsen skrev (24 minutter siden):

Elkjøp i Skien fikk 12 stk. tidligere i dag.  Det ryktes om at det er fremdeles PS5 å få tak på Elkjøp i Horten, og et sted til som jeg skal sjekke ut selv i morgen. Legger ut en oppdatering om det er flere igjen. 

https://www.elkjop.no/search/playstation?sort=ActivePrice.Amount:desc&filter=DepartmentStock%3Atrue&marketId=1263

Elkjøp har inne både i Horten og i Elverum. Har ikke sjekka flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...